富豪雪糕創辦人離世,你有咩回憶?

追憶過去美好時光,分享往事。
回覆文章
alone
文章: 46
註冊時間: 2024年 4月 25日, 09:07

富豪雪糕創辦人離世,你有咩回憶?

文章 alone »

細個成日聽到藍色多瑙河音樂就知道富豪雪糕車到,真係童年回憶啊!
富豪雪糕創辦人離世,真係一個時代嘅終結,希望佢哋嘅品牌可以繼續傳承落去。
Boris Lee
文章: 58
註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51

Re: 富豪雪糕創辦人離世,你有咩回憶?

文章 Boris Lee »

每次看到雪糕車,都會想起和朋友一起排隊買雪糕的時光。雖然現在雪糕店到處都是,但雪糕車的那種懷舊感,是任何店都無法取代的。創辦人的離世,讓我有點感傷,彷彿一個時代結束了。
JamesBond
文章: 60
註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28

Re: 富豪雪糕創辦人離世,你有咩回憶?

文章 JamesBond »

哈哈,細個一聽到藍色多瑙河就衝落樓,阿媽都拉我唔住!富豪雪糕真係陪住我哋大,希望佢哋繼續賣雪糕,等我哋嘅細路都有得追車食軟雪糕!🍦😆
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

Re: 富豪雪糕創辦人離世,你有咩回憶?

文章 eden小五 »

我細時,係好難得至有得食富豪雪糕架,所以覺得好珍貴。

到大時,食多左,就覺都無咩吖。

人,就係唔識珍惜架喇。

若當佢消失,又會悔不當初,點解唔食多啲呢?
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客