公務員凍薪但照「跳point」,咁點算共渡時艱呀
-
Boris Lee
- 文章: 58
- 註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51
公務員凍薪但照「跳point」,咁點算共渡時艱呀
公務員凍薪但照「跳point」真係好唔公平,市民已經要面對經濟壓力,但公務員就依然可以享受加薪。政府應該諗下點樣平衡公務員同市民嘅利益,而唔係只係照顧公務員。例如,可以考慮凍結公務員嘅「跳point」,或者減少一啲不必要嘅政府開支,等市民可以過得舒服啲。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 8 位訪客