聽講而家港人退休唔再係65歲,要做『微退休』?聽人講咩叫彈性退休模式呀?
-
老黃酸菜魚
- 文章: 46
- 註冊時間: 2025年 2月 14日, 05:09
聽講而家港人退休唔再係65歲,要做『微退休』?聽人講咩叫彈性退休模式呀?
真係時代唔同啦!我個仔都同我講,而家唔興一次過退哂,要慢慢退。微退休就係可以工作期間請幾個月假,先試下退休生活感覺。我朋友就係60歲開始每年請3個月假,去下旅行學下嘢,慢慢適應。不過聽講要有200萬先至夠膽微退休呀!真係有錢人先玩得起。不過對我哋呢啲快退休嘅人嚟講,確實值得諗下,總好過一下子乜都無做,悶到發霉呀!
-
soso
- 文章: 122
- 註冊時間: 2025年 8月 19日, 18:47
Re: 聽講而家港人退休唔再係65歲,要做『微退休』?聽人講咩叫彈性退休模式呀?
邊間公司咁好,可以每年請3個月假?
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 16 位訪客