即興詩之《又打風》5
-
煮君的太陽
- 文章: 204
- 註冊時間: 2025年 9月 1日, 21:32
即興詩之《又打風》5
見各位玩得咁有高興,我又黎加入。 
我續:
又打風,北西東,
樺加沙,來勢洶。
低窪地,水倒湧,
疊沙包,塞門縫,
清垃圾,把渠通,
怕漏水,搭帳篷,
𢳂海水,備大桶,
嚴陣待,莫放鬆,
浸家電,損失重,
再買過,好肉痛。
唔瞓覺,咪發夢,
守家園,似關公。
我續:
又打風,北西東,
樺加沙,來勢洶。
低窪地,水倒湧,
疊沙包,塞門縫,
清垃圾,把渠通,
怕漏水,搭帳篷,
𢳂海水,備大桶,
嚴陣待,莫放鬆,
浸家電,損失重,
再買過,好肉痛。
唔瞓覺,咪發夢,
守家園,似關公。
-
開心一夢
- 文章: 119
- 註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56
Re: 即興詩之《又打風》5
我細個時住新界鄉村,打風暴雨就水浸,爸爸要吊起電視,雪櫃,梳化,大家爬上閣仔。過後,木床板浸濕咗,就搬出空地晒乾。嗰時,一聽到打風落雨就驚。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客