政府嘅『全民運動日』每年淨係一日免費,點解唔可以每個月都有一日?
-
JamesBond
- 文章: 60
- 註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28
政府嘅『全民運動日』每年淨係一日免費,點解唔可以每個月都有一日?
我哋長者最需要定期運動保持健康,但而家好多運動設施都要收費,對於退休嘅我哋嚟講係一筆負擔。政府既然可以搞一年一次「全民運動日」,點解唔可以增加到每月一次?呢樣對政府嚟講應該唔係太大負擔,但對我哋長者嚟講就好有幫助!可以鼓勵更多長者參與運動,減少醫療開支,其實係雙贏嘅做法。
-
Oncidium
- 文章: 401
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59
Re: 政府嘅『全民運動日』每年淨係一日免費,點解唔可以每個月都有一日?
如果每月都有一日免費,可能又俾啲人攞嚟發展新商機(炒場)!結果大部分人都係冇得免費用。
-
SlamDunk
- 文章: 200
- 註冊時間: 2025年 9月 16日, 17:56
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客