香港嘅醫療系統應唔應該限制非居民使用?
發表於 : 2025年 2月 14日, 05:19
醫療系統應該保持開放,因為香港係國際城市,吸引咗好多外來人才。如果限制非居民使用,可能會影響香港嘅競爭力。不過,政府可以考慮引入分級收費制度,咁樣可以平衡資源分配。
無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/