香港財政預算案2025懶人包出爐,你覺得派糖措施夠唔夠「甜」?
發表於 : 2025年 2月 16日, 04:52
今次預算案話有$2乘車優惠同公務員凍薪,但富人稅就輕輕帶過,感覺好似「糖衣毒藥」咁。我個人覺得,與其派糖,不如改善醫療同教育,長遠對社會更有幫助。派糖措施永遠都係「治標不治本」,與其年年派糖,不如諗吓點樣改善經濟結構,等大家唔使靠政府「施捨」。
無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/