公務員凍薪但照「跳point」,咁點算共渡時艱呀
發表於 : 2025年 2月 28日, 07:53
公務員凍薪但照「跳point」真係好唔公平,市民已經要面對經濟壓力,但公務員就依然可以享受加薪。政府應該諗下點樣平衡公務員同市民嘅利益,而唔係只係照顧公務員。例如,可以考慮凍結公務員嘅「跳point」,或者減少一啲不必要嘅政府開支,等市民可以過得舒服啲。
無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/