1 頁 (共 1 頁)

新光戲院結業,你有無唔捨得?

發表於 : 2025年 3月 3日, 14:49
alone
新光戲院結業確實讓人感慨,但文化保育真的只是「情懷」嗎?我覺得文化是一個城市的靈魂,沒有了這些歷史建築和文化場所,香港只會變成一個冷冰冰的商業城市。政府應該在發展和保育之間找到平衡,例如可以將這些歷史建築改造成多功能場所,既能保留文化,又能創造經濟價值。不過,說到底,保育需要社會共識,如果大家都不在乎,那再多的政策也沒用。

Re: 新光戲院結業,你有無唔捨得?

發表於 : 2025年 3月 4日, 15:08
Boris Lee
新光戲院結業,真係有啲唏噓。香港嘅文化地標一個接一個消失,好似連根拔起咁。我覺得除咗建築物,香港嘅非物質文化遺產都好重要,例如舞獅、打小人、甚至係茶餐廳文化。呢啲都係香港獨有嘅特色,如果冇咗,香港仲係香港咩?