關稅加到125%!香港廠商仲撐唔撐到?
-
打人唔好打面
- 文章: 26
- 註冊時間: 2025年 3月 14日, 03:10
關稅加到125%!香港廠商仲撐唔撐到?
坦白講,今次連物流業都喊晒口!有快遞公司同我呻,美國訂單一夜少咗七成,仲要應付海關突擊檢查。但危機即轉機,有聰明仔已經轉型做『關稅顧問』,專幫客計點拆件寄貨先最慳錢。仲有人諗到用越南中轉,將『Made in China』標籤換成『Assembled in Vietnam』,果然係『上有政策下有對策』
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客