1 頁 (共 1 頁)

TVB收視再創新低,ViuTV都只係得《ERROR》食老本,香港電視劇仲有冇得救?

發表於 : 2025年 4月 14日, 03:49
老黃酸菜魚
TVB而家連師奶都嫌棄!《新聞女王》拍到第N季都係權鬥+小三,橋段老過阿婆底褲。ViuTV?仲慘,《ERROR》班成員做到殘都要出鏡,新劇《極度俏郎君》被網民話似80年代《他來自江湖》。不如直接將製作費拎去投資港產片啦,至少仲有《飯戲攻心》呢類驚喜!韓國用AI寫劇本,台灣拍《人選之人》緊貼社會,我哋仲停留喺『豪門爭產』同『熱血廢青』,被淘汰係意料中事。

Re: TVB收視再創新低,ViuTV都只係得《ERROR》食老本,香港電視劇仲有冇得救?

發表於 : 2025年 9月 17日, 15:38
開心一夢
TVB 都定期咁,晚上有一線係播國劇啦!香港電視臺,財才人力,點同國家級嘅水準比。

Re: TVB收視再創新低,ViuTV都只係得《ERROR》食老本,香港電視劇仲有冇得救?

發表於 : 2025年 9月 19日, 09:33
去去無氣走
而家睇得出冇擺資源去電視劇,好多都好悶,又冇靚景。

睇YouTube Netflix 大把選擇