香港打工仔『躺平文化』盛行,係懶定係醒
發表於 : 2025年 5月 15日, 06:41
後生仔寧願做Slash族都唔搏升職,連銀行MT都請唔夠人!係新一代唔捱得,定係佢哋睇透咗『努力=被剝削』嘅真相?呢個已經成為全球趨勢嚟㗎!日本有『低欲望社會』,中國有『擺爛』,香港就發揚光大成『Hea做主義』。不過咁,可能係好事——至少少咗人跳樓多咗人去露營。 
無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/