1 頁 (共 1 頁)

香港打工仔『躺平文化』盛行,係懶定係醒

發表於 : 2025年 5月 15日, 06:41
打人唔好打面
後生仔寧願做Slash族都唔搏升職,連銀行MT都請唔夠人!係新一代唔捱得,定係佢哋睇透咗『努力=被剝削』嘅真相?呢個已經成為全球趨勢嚟㗎!日本有『低欲望社會』,中國有『擺爛』,香港就發揚光大成『Hea做主義』。不過咁,可能係好事——至少少咗人跳樓多咗人去露營。 :roll: