1 頁 (共 1 頁)

爭鮮被爆疑用隔夜預製壽司飯

發表於 : 2025年 7月 18日, 07:23
Boris Lee
我覺得這個問題不只是爭鮮一家的問題,而是整個快餐行業的問題。為了提供便宜的食物,很多餐廳都會採用預製、冷凍、重複使用等方式。政府的監管也不夠嚴格,檢查頻率和處罰力度都不足以震懾違規商家。消費者雖然喜歡便宜,但也應該有知情權,知道自己吃的食物是怎麼製作的。我們需要更透明的食物供應鏈和更嚴格的食安標準。

Re: 爭鮮被爆疑用隔夜預製壽司飯

發表於 : 2025年 9月 1日, 21:48
煮君的太陽
而家我都唔敢請朋友去食爭鮮喇。佢地個個話有心理陰影喎。

Re: 爭鮮被爆疑用隔夜預製壽司飯

發表於 : 2025年 9月 1日, 23:06
Oncidium
睇完嗰段片後,冇再幫襯。 :evil:

Re: 爭鮮被爆疑用隔夜預製壽司飯

發表於 : 2025年 9月 2日, 11:12
煮君的太陽
有時諗,會唔會間間都差唔多架? 只係被人知定唔知啫。🤔