第 1 頁 (共 2 頁)
鍾意劇集
發表於 : 2025年 9月 4日, 13:22
由 eden小五
活左咁多年,睇過唔少電視劇集,有無邊套係覺得鍾意或印象深刻既?
義不容情,我覺得好好睇。
你地呢?
Re: 鍾意劇集
發表於 : 2025年 9月 4日, 13:34
由 去去無氣走
呢排想睇番 美味天王

純粹無聊搞笑下
Re: 鍾意劇集
發表於 : 2025年 9月 4日, 14:02
由 eden小五
去去無氣走 寫: ↑2025年 9月 4日, 13:34
呢排想睇番 美味天王

純粹無聊搞笑下
你鍾意睇歐陽波比既戲?
佢有好多套,都好搞笑架。
Re: 鍾意劇集
發表於 : 2025年 9月 4日, 14:17
由 煮君的太陽
我鍾意睇古裝劇,尤其係汪阿姐做既,倚天屠龍記,歌又好聽,當時阿姐好靚。
Re: 鍾意劇集
發表於 : 2025年 9月 4日, 16:42
由 去去無氣走
倚天屠龍記又係經典之作!!

Re: 鍾意劇集
發表於 : 2025年 9月 4日, 18:28
由 soso
我鍾意睇佳視射鵰英雄傳,我覺得米雪至係最佳黃蓉
Re: 鍾意劇集
發表於 : 2025年 9月 4日, 18:32
由 eden小五
soso 寫: ↑2025年 9月 4日, 18:28
我鍾意睇佳視射鵰英雄傳,我覺得米雪至係最佳黃蓉
我都鍾意呢套,我亦同意米雪係最佳既黃蓉,佢真係做到嗰種冰雪聰明既感覺。
Re: 鍾意劇集
發表於 : 2025年 9月 4日, 20:55
由 AvadaBanana
尋秦記
第一次睇個陣 好深刻 好搞笑
即使重溫 都仍然唔錯
Re: 鍾意劇集
發表於 : 2025年 9月 4日, 21:05
由 海獺王~
無頭東宮 封神榜 我都鍾意睇
不過兩套都睇到好激氣

Re: 鍾意劇集
發表於 : 2025年 9月 4日, 21:20
由 eden小五
AvadaBanana 寫: ↑2025年 9月 4日, 20:55
尋秦記
第一次睇個陣 好深刻 好搞笑
即使重溫 都仍然唔錯
當年既古天樂,幾靚仔架。