1 頁 (共 2 頁)

鍾意劇集

發表於 : 2025年 9月 4日, 13:22
eden小五
活左咁多年,睇過唔少電視劇集,有無邊套係覺得鍾意或印象深刻既?

義不容情,我覺得好好睇。

你地呢?

Re: 鍾意劇集

發表於 : 2025年 9月 4日, 13:34
去去無氣走
呢排想睇番 美味天王🤭純粹無聊搞笑下

Re: 鍾意劇集

發表於 : 2025年 9月 4日, 14:02
eden小五
去去無氣走 寫: 2025年 9月 4日, 13:34 呢排想睇番 美味天王🤭純粹無聊搞笑下

你鍾意睇歐陽波比既戲?

佢有好多套,都好搞笑架。

Re: 鍾意劇集

發表於 : 2025年 9月 4日, 14:17
煮君的太陽
我鍾意睇古裝劇,尤其係汪阿姐做既,倚天屠龍記,歌又好聽,當時阿姐好靚。

Re: 鍾意劇集

發表於 : 2025年 9月 4日, 16:42
去去無氣走
倚天屠龍記又係經典之作!! 👍🏻

Re: 鍾意劇集

發表於 : 2025年 9月 4日, 18:28
soso
我鍾意睇佳視射鵰英雄傳,我覺得米雪至係最佳黃蓉

Re: 鍾意劇集

發表於 : 2025年 9月 4日, 18:32
eden小五
soso 寫: 2025年 9月 4日, 18:28 我鍾意睇佳視射鵰英雄傳,我覺得米雪至係最佳黃蓉

我都鍾意呢套,我亦同意米雪係最佳既黃蓉,佢真係做到嗰種冰雪聰明既感覺。
















 

Re: 鍾意劇集

發表於 : 2025年 9月 4日, 20:55
AvadaBanana
尋秦記
第一次睇個陣 好深刻 好搞笑
即使重溫 都仍然唔錯

Re: 鍾意劇集

發表於 : 2025年 9月 4日, 21:05
海獺王~
無頭東宮 封神榜 我都鍾意睇 :lol:
不過兩套都睇到好激氣 :evil:

Re: 鍾意劇集

發表於 : 2025年 9月 4日, 21:20
eden小五
AvadaBanana 寫: 2025年 9月 4日, 20:55 尋秦記
第一次睇個陣 好深刻 好搞笑
即使重溫 都仍然唔錯


當年既古天樂,幾靚仔架。