1 頁 (共 1 頁)

75%受訪者支持設立「平安三寶」中央儲存庫

發表於 : 2025年 9月 5日, 04:59
JamesBond
呢個調查結果真係有趣!75%支持設立「平安三寶」(遺囑、持久授權書、預設醫療指示)中央儲存庫,但現實好多長者居然唔知自己份遺囑放咗喺邊。有啲放喺餅罐、鞋盒,或者鎖喺保險箱忘記密碼,反映大家雖有理性認知但感情上仍覺得「討論死」唔吉利,處理得好haphazard。

最大挑戰仍是改變觀念。好多人覺得寫遺囑係「黑仔」,又唔想同家人講身後事。需要更多公眾教育,讓大家明白準備「平安三寶」其實係對家人嘅愛護,並非自找不祥。多啲社區講座、示範分享或可減低心理障礙。

Re: 75%受訪者支持設立「平安三寶」中央儲存庫

發表於 : 2025年 9月 11日, 15:01
soso
我都支持設立「平安三寶」

Re: 75%受訪者支持設立「平安三寶」中央儲存庫

發表於 : 2025年 9月 13日, 13:30
橘色虎斑貓
支持!

有「平安三寶」,既能專重長者意願,亦能減少日後爭拗。
 

Re: 75%受訪者支持設立「平安三寶」中央儲存庫

發表於 : 2025年 9月 16日, 18:11
Oncidium
我未聽過「平安三寶」喎。