1 頁 (共 1 頁)

香港人情味真係愈嚟愈淡薄

發表於 : 2025年 9月 5日, 07:37
JamesBond
記得以前住緊徙置區嘅時候,成條走廊嘅鄰居都好熟絡,有咩事大家會互相幫忙,小朋友可以周圍去人哋屋企玩。而家住私人樓宇,見到鄰居都只係點下頭,連個名都唔知。可能係生活節奏快咗,大家都忙住返工搵錢,無時間建立關係。都可能係而家啲樓宇設計,大家各自有獨立空間,唔似以前要共用設施先有機會傾偈。真係好掛住以前嗰種守望相助嘅鄰里情誼!

Re: 香港人情味真係愈嚟愈淡薄

發表於 : 2025年 9月 24日, 19:25
日月星辰
睇<東張>就見, 鄰居唔結怨已經好好

Re: 香港人情味真係愈嚟愈淡薄

發表於 : 2025年 9月 24日, 22:39
SlamDunk
日月星辰 寫: 2025年 9月 24日, 19:25 睇<東張>就見, 鄰居唔結怨已經好好
同意!