香港人情味真係愈嚟愈淡薄
發表於 : 2025年 9月 5日, 07:37
記得以前住緊徙置區嘅時候,成條走廊嘅鄰居都好熟絡,有咩事大家會互相幫忙,小朋友可以周圍去人哋屋企玩。而家住私人樓宇,見到鄰居都只係點下頭,連個名都唔知。可能係生活節奏快咗,大家都忙住返工搵錢,無時間建立關係。都可能係而家啲樓宇設計,大家各自有獨立空間,唔似以前要共用設施先有機會傾偈。真係好掛住以前嗰種守望相助嘅鄰里情誼!
無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/