1 頁 (共 1 頁)

大家通常幾點起身呀?

發表於 : 2025年 9月 5日, 09:16
tiramisu
早晨!大家通常幾點起身呀?

起完身,通常做會做咩?

Re: 大家通常幾點起身呀?

發表於 : 2025年 9月 5日, 13:27
eden小五
我通常7點上下起身,跟住食啲嘢,有人約就晨運下,無人約就上網睇下野,晏啲就買餸。

好平凡既一天。

Re: 大家通常幾點起身呀?

發表於 : 2025年 9月 5日, 13:51
tiramisu
平日我通常8點起身,跟住返工,返到公司食早餐。放假就11、2點至起身,跟住同屋企人去飲茶

Re: 大家通常幾點起身呀?

發表於 : 2025年 9月 6日, 10:42
海獺王~
七八點😪之後行下 飲下早茶 傾下計咁 :ugeek: