1 頁 (共 1 頁)

女兒的蛋糕作品

發表於 : 2025年 9月 20日, 16:06
開心一夢
:D
女兒就讀藍帶廚藝學院時的“功課”

Re: 女兒的蛋糕作品

發表於 : 2025年 9月 20日, 19:43
去去無氣走
整得好靚呀!好羨慕!😍

Re: 女兒的蛋糕作品

發表於 : 2025年 9月 20日, 20:27
喵星人姑姑
大師級作品👍

Re: 女兒的蛋糕作品

發表於 : 2025年 9月 20日, 22:18
soso
整得好靚👍可以多些分享嗎?

Re: 女兒的蛋糕作品

發表於 : 2025年 9月 21日, 08:13
eden小五
嘩嘩嘩,整得好靚呀。 我諗一定要好高技術。

支持多啲分享。

Re: 女兒的蛋糕作品

發表於 : 2025年 9月 21日, 11:43
AvadaBanana
好靚呀,好想試下食😋