即興詩之《又打風》3
發表於 : 2025年 9月 21日, 17:54
剛打完一個,又來緊另一個!真係又打風喎,咁我都接下龍啦!
又打風,要輕鬆,
約腳開枱練武功,
三番起糊包出沖,
你打西時我打東,
佢掉白板棄九筒,
估佢唔到叫卡窿。
難得有假半日空,
親朋雀局論英雄。
又打風,要輕鬆,
約腳開枱練武功,
三番起糊包出沖,
你打西時我打東,
佢掉白板棄九筒,
估佢唔到叫卡窿。
難得有假半日空,
親朋雀局論英雄。
無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/