又有好司機
發表於 : 2025年 9月 22日, 20:24
上星期二,遲咗收工,唯有打的趕去政府門診覆診攞藥。的士司機叔叔聽到我去門診,知道我要趕時間,就建議話行捷徑去診所對面落車,過馬路就到,快好多。佢寧願自己賺少咗都幫我,一讚。到診所前嘅紅燈位,佢叫我比錢先,咪錶顯示$51.8,佢話收$50得嘞。當時應該跳多一次錶先到,我比100紙幣,話找40就算,佢話攞咗張50,唔搞嘞,要開車嘞。再讚三讚呀!我在此祝願司機叔叔客似雲來,路路暢通,出入平安。香港嘅的士司機都有好多好心人㗎!