1 頁 (共 1 頁)

善良的染髮青年

發表於 : 2025年 9月 26日, 20:04
開心一夢
上星期掛住應對打風嘅事,完全忘記咗要攞“淘佬”嘅貨件,昨天想起,即時去自提點。我無帶遮,半路落雨,已激親。去到見係染金,銀 ,藍,灰四色頭髮後生仔看舖,心諗大鑊嘞,佢上次搵唔到件,好大聲在舖內媽媽义义嘅,今日會否比佢鬧呢?好彩無人排隊。佢搵到件後,話過期7日,要罰60元喎。我件貨值30幾咋,就博下問佢,可否罰少啲,佢諗諗話,半價都要比30喎。雞肋添,買過要30幾,仲要等,唯有比啦!我打開銀包,點知得番張10蚊紙幣,罰款只收現金㗎。我面懵懵,好驚佢爆粗,話返家攞錢再來過。點知佢見我淋濕咗個身,就話:算啦!就收你10蚊啦!費時你行來行去嘞。我即刻感動到呆一呆,不停多謝佢。人不可以貌相,染髮後生都可以好善良嘅。以後唔會先入為主,以貌取人。

Re: 善良的染髮青年

發表於 : 2025年 9月 26日, 23:08
SlamDunk
香港都好多染髮紋身嘅好人!
 

Re: 善良的染髮青年

發表於 : 2025年 9月 26日, 23:48
橘色虎斑貓
👍
希望呢位善良的染髮青年生意興隆!

Re: 善良的染髮青年

發表於 : 2025年 10月 1日, 17:13
去去無氣走
哈哈🤣🤣 好好!

Re: 善良的染髮青年

發表於 : 2025年 10月 2日, 22:11
Oncidium
👍
真係唔好以貌取人。

Re: 善良的染髮青年

發表於 : 2025年 10月 11日, 02:39
打人唔好打面
哈哈,打風都無阻你取貨 ;)

Re: 善良的染髮青年

發表於 : 2025年 10月 15日, 15:11
tiramisu
好人好事👍

Re: 善良的染髮青年

發表於 : 2025年 10月 24日, 22:30
煮君的太陽
真係好人好事﹗