1 頁 (共 1 頁)

瑞士旅遊日記6

發表於 : 2025年 10月 19日, 00:01
開心一夢
第六天原定是去"三角朱古力山‘’馬特洪峰Matterhorn,和五湖 5 lakes,可惜當日天氣欠佳,有霧兼微雨,三角形峰頂始終沒有露出來,我們就只去五湖健行。
從山腳搭纜車直上到山頂,第一個湖就在附近。在途中,讓我們遇到瑞士獨有的"黑面羊", 補償了看不到洪峰的遺憾。
我們只看了第一,二湖,就搭纜車回山腳,看第五個湖。這也是一般遊客的路線。

Re: 瑞士旅遊日記6

發表於 : 2025年 10月 19日, 00:12
開心一夢
那2晚我們住在Zermatt 半山的酒店,它的外型和內部裝修都美觀精緻,有免費小巴接送客人來回火車站,還贈送早餐,讚呀!

Re: 瑞士旅遊日記6

發表於 : 2025年 10月 20日, 10:44
tiramisu
謝謝分享😍

Re: 瑞士旅遊日記6

發表於 : 2025年 10月 21日, 17:18
喵星人姑姑
景色好靚

Re: 瑞士旅遊日記6

發表於 : 2025年 10月 22日, 23:05
去去無氣走
中意睇你遊記😻👍🏻

Re: 瑞士旅遊日記6

發表於 : 2025年 10月 24日, 21:23
海獺王~
好可惜睇唔到三角朱古力山🥺不過黑面羊好得意,唔怕人咗☺️

間酒店好靚喎😍

Re: 瑞士旅遊日記6

發表於 : 2025年 10月 24日, 21:36
煮君的太陽
間酒店好靚。啲黑面羊好得意。

Re: 瑞士旅遊日記6

發表於 : 2025年 10月 25日, 11:25
橘色虎斑貓
湖光山色優美,又難得遇見黑面羊,加上富有特色的酒店,快樂的一天!

Re: 瑞士旅遊日記6

發表於 : 2025年 11月 14日, 10:56
ching.tong
黑面羊好得意,温唔温純㗎?
間酒店好靚,真係美景同美食。😋

Re: 瑞士旅遊日記6

發表於 : 2025年 12月 30日, 23:51
Oncidium
雖然睇唔到馬特洪峰,但可以住咁靚嘅酒店,相信都唔會覺得失望。