1 頁 (共 1 頁)

香港秋天

發表於 : 2025年 10月 19日, 09:53
Flat peach
秋虎發威唔講笑
冷氣開到十月朝
短袖著到重陽過
阿婆搖扇罵蹊蹺
餐廳凍飲照舊叫
行山客變燒豬跳
商場冷氣似雪櫃
出街入室冰火調
颱風依舊唔會少
驟雨斜打窗外嘯
瞓覺冚被又嫌熱
開窗蚊群似蜂叫

Re: 香港秋天

發表於 : 2025年 10月 19日, 21:43
soso
香港秋天的寫照👍

Re: 香港秋天

發表於 : 2025年 10月 21日, 17:20
喵星人姑姑
形容得好生動👍

Re: 香港秋天

發表於 : 2025年 10月 22日, 23:08
去去無氣走
風趣風趣!👏🏻👏🏻

Re: 香港秋天

發表於 : 2025年 10月 25日, 00:55
hhyau
講中晒香港秋天的特色