1 頁 (共 1 頁)

陶藝作品

發表於 : 2025年 10月 25日, 01:26
hhyau
我讀小學時,只有圖畫堂,做下剪貼,畫下畫咁,一直羨慕而家嘅學生,讀小學已經有學陶瓷,雕塑……等藝術創作。而家終於有機會去學下。

Re: 陶藝作品

發表於 : 2025年 10月 25日, 23:54
soso
好精緻,很像真的👍

Re: 陶藝作品

發表於 : 2025年 10月 27日, 14:20
tiramisu
整得好靚👍

Re: 陶藝作品

發表於 : 2025年 11月 3日, 17:44
Oncidium
好靚!好似真咁!😍
見到好想食。😋

Re: 陶藝作品

發表於 : 2025年 11月 4日, 21:56
去去無氣走
好靚!唔講唔知係陶瓷😮

有陶瓷學都幾特別😄

Re: 陶藝作品

發表於 : 2025年 11月 13日, 01:41
SlamDunk
👍