1 頁 (共 1 頁)

上班時間女子轉車站暈倒 途人紛紛伸出援手

發表於 : 2025年 11月 3日, 17:04
Oncidium
圖檔
 
近日有男網民發帖,稱在大欖隧道轉車站遇到有一名女士暈倒,現場候車乘客紛上前協助,他負責報警,有人上前扶起暈倒女士及陪伴對方等候救護員。他之後因趕巴士離開,留下途人事後亦致電告知女士已被送上救護車,令他感放心,大讚港人的人情味和效率,「其實香港人真係好有人情味,而且好有效率、互信,茫茫人海守望相助嘅呢個精神,希望大家可以keep住」。

資料來源:
https://www.am730.com.hk/%E6%9C%AC%E5%9 ... 8B-/613497
 
香港人返工匆忙,但遇到有人需要幫助,唔少人就算遲到都願意伸出援手,分工合作,互相協調,非常抵讚!👍🏻

Re: 上班時間女子轉車站暈倒 途人紛紛伸出援手

發表於 : 2025年 11月 4日, 21:54
去去無氣走
👍🏻👍🏻👍🏻真係多謝晒咁多位熱心市民,縱使返工時間都互相幫助,讚!🫶🏻

希望暈倒的女士早日康復💐

Re: 上班時間女子轉車站暈倒 途人紛紛伸出援手

發表於 : 2025年 11月 5日, 12:27
橘色虎斑貓
即使趕返工,但遇到有人需要幫助都願意留低伸出援手。
咁多位出手助人嘅熱心人士都抵讚!👍

Re: 上班時間女子轉車站暈倒 途人紛紛伸出援手

發表於 : 2025年 11月 7日, 17:04
tiramisu
香港有好多好心人👍

Re: 上班時間女子轉車站暈倒 途人紛紛伸出援手

發表於 : 2025年 11月 13日, 01:52
SlamDunk
👍👍

Re: 上班時間女子轉車站暈倒 途人紛紛伸出援手

發表於 : 2025年 11月 15日, 12:00
ching.tong
香港真係有好多又熱心又樂於助人嘅人㗎!👍👍👍