1 頁 (共 1 頁)

《香港立冬》

發表於 : 2025年 11月 7日, 14:38
Flat peach
《香港立冬》
香港立冬無雪飛
茶餐廳內暖粥糜
寒風未到先買被
四圍照舊開冷氣

Re: 《香港立冬》

發表於 : 2025年 11月 7日, 17:06
tiramisu
唔講都唔知,原來今日係立冬👍

Re: 《香港立冬》

發表於 : 2025年 11月 8日, 06:52
hhyau
我都有開冷氣瞓覺!

Re: 《香港立冬》

發表於 : 2025年 11月 9日, 18:36
soso
Flat peach 寫: 2025年 11月 7日, 14:38 《香港立冬》
香港立冬無雪飛
茶餐廳內暖粥糜
寒風未到先買被
四圍照舊開冷氣
非常應景👍