北上可以「刷臉」智能過關!非常方便!
發表於 : 2025年 11月 8日, 21:27
由11月5日起,深圳皇崗、羅湖、蓮塘、福田、文錦渡及港珠澳大橋等多個內地口岸,啟用「刷臉」智能過關,不用回鄉卡都可以過關,但過關人士仍需隨身攜帶回鄉卡以備抽查。
今日親身試過,非常方便
。內地關口,第一道閘不用回鄉卡,「刷臉」就可以過關
,第二道閘照常用指模過關

今日親身試過,非常方便

無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/
