1 頁 (共 1 頁)

廸拜-阿布扎比•優•悠•遊1

發表於 : 2025年 12月 17日, 14:38
hhyau
我們乘凌晨航班,經過九個多小時直航,才抵達廸拜機場。
我們先到廸拜金相框參觀。相框分隔新舊廸拜城區,登上框頂,在玻璃走道上向下望,有點觸目驚心。
享受午餐後,小睡一會。下午再出發逛廸拜最大的商場,Dubai Mall ,參觀世界最大的室內水族館。
傍晚6時起,商場外有噴泉表演,背景是全球最高的哈利法塔,吸引著一眾遊客的手機鏡頭。
廸拜的時間比香港慢4小時。幣值是港幣的2倍。而且,消費的輔加稅率是12% ,所以,生活指數很高。

Re: 廸拜-阿布扎比•優•悠•遊1

發表於 : 2025年 12月 21日, 11:12
Oncidium
廸拜金相框、Dubai Mall 的室內水族館同埋哈利法塔都係世界級景點,真係好靚,好壯觀!個噴水池表演都好吸引呀!😍

Re: 廸拜-阿布扎比•優•悠•遊1

發表於 : 2025年 12月 21日, 13:46
SlamDunk
🤩

Re: 廸拜-阿布扎比•優•悠•遊1

發表於 : 2025年 12月 21日, 19:58
海獺王~
感謝分享遊記😆

嗰水族館好大好靚咁😍喺金相框度行玻璃走道好似有啲驚,不過應該幾靚吓☺️👏🏻

Re: 廸拜-阿布扎比•優•悠•遊1

發表於 : 2025年 12月 21日, 20:41
eden小五
好靚呀。

Re: 廸拜-阿布扎比•優•悠•遊1

發表於 : 2025年 12月 22日, 00:58
去去無氣走
迪拜😍感謝分享

之前睇卧底旅行團都有去過,感覺好壯觀,好靚

Re: 廸拜-阿布扎比•優•悠•遊1

發表於 : 2026年 1月 5日, 14:43
tiramisu
多謝分享👍