錦田鄉酬恩演戲暨美食嘉年華一日遊
發表於 : 2026年 1月 17日, 19:38
終於等到啦!今日 (17/1) 係錦田鄉難得一遇嘅「十年一屆酬恩建醮」的大日子!除咗傳統儀式,今日仲有重頭戲「獅王爭霸戰」同埋美食嘉年華,諗起都覺得場面一定超級熱鬧!
我哋朝早 10:30 喺大圍火車站出發,搭屯馬線直達錦上路站。出發前我原本做足功課,Google 晒步行路線圖,點知去到現場發現根本多此一舉,因為一出 B 出口,已經見到人山人海!原來大家都係向住同一個目標進發,地圖都唔駛睇,只要跟住人潮或旗海行就一定無錯!全程行左差不多30分鐘,不過我地邊行邊講,一啲都唔覺辛苦,只不過,今日有啲熱同曬,我地只戴左太陽鏡,但無帶遮,曬紅了。
















我哋朝早 10:30 喺大圍火車站出發,搭屯馬線直達錦上路站。出發前我原本做足功課,Google 晒步行路線圖,點知去到現場發現根本多此一舉,因為一出 B 出口,已經見到人山人海!原來大家都係向住同一個目標進發,地圖都唔駛睇,只要跟住人潮或旗海行就一定無錯!全程行左差不多30分鐘,不過我地邊行邊講,一啲都唔覺辛苦,只不過,今日有啲熱同曬,我地只戴左太陽鏡,但無帶遮,曬紅了。








































