1 頁 (共 1 頁)

黑白包裝嘅卡樂B薯片

發表於 : 2026年 5月 13日, 13:32
AvadaBanana
圖檔

據日本傳媒報道,零食巨頭卡樂B(Calbee)通知其供應商,因中東局勢緊張升級導致印刷油墨和其他原材料的採購不穩定,公司將從25日起,逐步將旗艦薯片產品的包裝改為黑白色。

來源網址 : 伊朗局勢卡樂B薯片改黑白包裝-應對印刷油墨供應不穩 | 星島頭條
https://www.stheadline.com/realtime-world/3571388/

變左黑白包裝 除左 難分唔同味 之外,其實都無問題。最緊要都係入邊的味道品質一樣啫

Re: 黑白包裝嘅卡樂B薯片

發表於 : 2026年 5月 14日, 09:45
Oncidium
望落去黑白包裝真係冇咁吸引😗,對我嚟講會減低購買意欲。不過可能會因為係特別版,反而吸引更多人買。
 

Re: 黑白包裝嘅卡樂B薯片

發表於 : 2026年 5月 15日, 15:03
去去無氣走
不如直接透明包裝啦😁😁😁