天氣好熱,大家有無消暑既方法?
發表於 : 2026年 5月 27日, 11:51
呢幾日真係好熱,出一出街就成身濕晒,大家有無啲消暑減熱既方法呀?
最好就係花費不多既。
我一個人响屋企,又唔想開冷氣,唯有兩個風扇對住自己。
最好就係花費不多既。
我一個人响屋企,又唔想開冷氣,唯有兩個風扇對住自己。
無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/