如果有日失業,你會唔會扮返工?
發表於 : 2024年 8月 8日, 16:42
間中睇到啲中年失業case, 因為唔想屋企人擔心,所以會全日去公園或餐廳坐,扮繼續緊返工。
如果有一日真係唔好彩失業,大家會唔會扮返工呢?
如果有一日真係唔好彩失業,大家會唔會扮返工呢?
無論你係計劃緊退休,定已經退咗休,都歡迎你加入【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】! 我哋明白到退休生活難免有寂寞、迷惘同疑難嘅時候,喺依度,你可以同一班同路人交流分享,互相扶持!我哋為 50+ 樂齡人士提供一個暢所欲言嘅地方,無論你想傾下偈,分享心情感受、玩樂課程資訊、著數優惠、扮靚煮飯心得…… 抑或係有問題想問同路人意見,【金銀島 - 樂齡交流萬事屋】都無任歡迎! 共享共樂共創.人生下半場結伴歷險
https://treasuredo.com/forum/