有冇人係未試過北上玩樂?

現今興北上,歡迎交流吃渴玩樂生活醫療情報。
回覆文章
Siufu
文章: 31
註冊時間: 2024年 5月 24日, 17:20

有冇人係未試過北上玩樂?

文章 Siufu »

而家個個都講北上消費,突然間諗,有冇人真係一次都未去過飲飲食食㗎?
Boris Lee
文章: 58
註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51

Re: 有冇人係未試過北上玩樂?

文章 Boris Lee »

我諗總有人未上過去嘅,有d朋友可能理念問題,又有d朋友可能無人無物,話晒要北上,點都要攪掂電話漫遊、微信、alipay、公交、打車、地圖..... 頭一兩次真係要有識途老馬帶路
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客