有冇人係未試過北上玩樂?
-
Boris Lee
- 文章: 58
- 註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51
Re: 有冇人係未試過北上玩樂?
我諗總有人未上過去嘅,有d朋友可能理念問題,又有d朋友可能無人無物,話晒要北上,點都要攪掂電話漫遊、微信、alipay、公交、打車、地圖..... 頭一兩次真係要有識途老馬帶路
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客