香港財政預算案2025懶人包出爐,你覺得派糖措施夠唔夠「甜」?
-
老黃酸菜魚
- 文章: 46
- 註冊時間: 2025年 2月 14日, 05:09
香港財政預算案2025懶人包出爐,你覺得派糖措施夠唔夠「甜」?
今次預算案話有$2乘車優惠同公務員凍薪,但富人稅就輕輕帶過,感覺好似「糖衣毒藥」咁。我個人覺得,與其派糖,不如改善醫療同教育,長遠對社會更有幫助。派糖措施永遠都係「治標不治本」,與其年年派糖,不如諗吓點樣改善經濟結構,等大家唔使靠政府「施捨」。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客