香港財政預算案2025懶人包出爐,你覺得派糖措施夠唔夠「甜」?

討論社會熱門話題,不涉及政治。
回覆文章
老黃酸菜魚
文章: 46
註冊時間: 2025年 2月 14日, 05:09

香港財政預算案2025懶人包出爐,你覺得派糖措施夠唔夠「甜」?

文章 老黃酸菜魚 »

今次預算案話有$2乘車優惠同公務員凍薪,但富人稅就輕輕帶過,感覺好似「糖衣毒藥」咁。我個人覺得,與其派糖,不如改善醫療同教育,長遠對社會更有幫助。派糖措施永遠都係「治標不治本」,與其年年派糖,不如諗吓點樣改善經濟結構,等大家唔使靠政府「施捨」。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客