民主黨解散倒數中,羅健熙話『顧好自己先』,但香港仲需要反對聲音嗎?
-
老黃酸菜魚
- 文章: 46
- 註冊時間: 2025年 2月 14日, 05:09
民主黨解散倒數中,羅健熙話『顧好自己先』,但香港仲需要反對聲音嗎?
好坦白,民主黨嘅困境反映香港政治嘅『中間派詛咒』:激進嘅入咗獄,溫和嘅兩面唔討好。但唔好忘記,新加坡都有反對黨啦,人哋點生存?專攻民生議題!例如爭取公屋加建哺乳室、要求政府公開招標細節。香港反對派成日糾纏喺國安法,不如學吓做個『實幹型麻煩友』,可能仲有生存空間。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客