樓價見底未?

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
JamesBond
文章: 60
註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28

樓價見底未?

文章 JamesBond »

樓市又跌,舖市又平,有外資諗住趁平掃貨,有人話「見底」有人話「仲有排跌」。香港樓市幾十年都係咁,升跌成為茶餘飯後定必話題。你覺得呢次又係「假跌」定「真反彈」?有啲人話,跌到咁先係入市良機,但大部分人都只係望望又望望,真金白銀落場始終得少數勇者。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客