香港打工仔『躺平文化』盛行,係懶定係醒
-
打人唔好打面
- 文章: 26
- 註冊時間: 2025年 3月 14日, 03:10
香港打工仔『躺平文化』盛行,係懶定係醒
後生仔寧願做Slash族都唔搏升職,連銀行MT都請唔夠人!係新一代唔捱得,定係佢哋睇透咗『努力=被剝削』嘅真相?呢個已經成為全球趨勢嚟㗎!日本有『低欲望社會』,中國有『擺爛』,香港就發揚光大成『Hea做主義』。不過咁,可能係好事——至少少咗人跳樓多咗人去露營。 
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客