的士牌價10年跌七成 業界建議政府400萬元回購

討論社會熱門話題,不涉及政治。
回覆文章
打人唔好打面
文章: 26
註冊時間: 2025年 3月 14日, 03:10

的士牌價10年跌七成 業界建議政府400萬元回購

文章 打人唔好打面 »

我認為陪400萬就太多,不過唔賠亦冇道理,我建議政府要向網約車收稅款或費用甚至牌照費,然后將收到款項補貼翻比的士,咁咪皆大歡喜囉,最緊要市民有得揀唔使再受的士氣
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客