香港政府推「夜經濟」救市,但係唔係又係煙花匯演加夜市咁老套?
-
JamesBond
- 文章: 60
- 註冊時間: 2024年 6月 20日, 14:28
香港政府推「夜經濟」救市,但係唔係又係煙花匯演加夜市咁老套?
夜經濟最緊要係交通!而家地鐵12點就收車,的士又難截,玩到半夜點返歸?政府與其燒錢放煙花,不如補貼吓通宵巴士同小巴,等市民放心夜蒲先啦!
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客