連餅店都要賣埋兩餸飯,究竟係餅店難做,定係兩餸飯太好賺?

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
橘色虎斑貓
文章: 331
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:46

連餅店都要賣埋兩餸飯,究竟係餅店難做,定係兩餸飯太好賺?

文章 橘色虎斑貓 »

餅店都要賣兩餸飯?!初時都以為聽錯,諗真啲都係因為香港租金高,麵包西餅生意又競爭激烈,為求生存,唯有另闢蹊徑啫。

麵包可以做早餐,但要做午晚餐又唔夠飽;西餅更加唔會日日食。餅店為咗增加客源,兩餸飯似乎又係一個唔錯嘅選擇。因為“餅店賣兩餸飯”呢個話題肯定會吸引唔少傳媒報導,除咗吸引到正餐要食飯嘅客人,更加能夠吸引到大批為咗打卡吸 like 嘅人嚟幫襯。

至於 “兩餸飯好唔好賺” 就要視乎商家嘅良心囉。
對消費者嚟講,多咗選擇梗係好啦,但更重要嘅係希望商家為咗賺錢之餘仲要保住個良心!
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

Re: 連餅店都要賣埋兩餸飯,究竟係餅店難做,定係兩餸飯太好賺?

文章 eden小五 »

窮則變,變則通。

都係好事黎既,好過唔試其他方法,執粒喇。
喵星人姑姑
文章: 82
註冊時間: 2025年 9月 1日, 20:02

Re: 連餅店都要賣埋兩餸飯,究竟係餅店難做,定係兩餸飯太好賺?

文章 喵星人姑姑 »

一個空心麵包都賣十幾蚊,兩餸飯有時仲抵過自己煮,我都支持兩餸飯
Oncidium
文章: 401
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59

Re: 連餅店都要賣埋兩餸飯,究竟係餅店難做,定係兩餸飯太好賺?

文章 Oncidium »

呢間餅店嘅麵包都ok嘅,但西餅就唔係賣飛佛囉,經常見到佢哋剩番晒賣唔出。

我諗賣兩餸飯係佢哋絕地求生嘅方法。
Boris Lee
文章: 58
註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51

Re: 連餅店都要賣埋兩餸飯,究竟係餅店難做,定係兩餸飯太好賺?

文章 Boris Lee »

我覺得呢個轉型係好嘅嘗試,因為可以善用現有鋪位同廚房設備,增加午晚市客源。最重要係佢哋肯試新嘢,好過坐以待斃。希望佢哋真係可以保住良心,做好質素,唔好淨係為賺錢而犧牲品質!
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 連餅店都要賣埋兩餸飯,究竟係餅店難做,定係兩餸飯太好賺?

文章 去去無氣走 »

不妨係一個轉型新嘗試,而且只以太子新概念店「試點」形式進行,風險極低,👍🏻開拓新收入來源。
tiramisu
文章: 145
註冊時間: 2025年 9月 3日, 08:53

Re: 連餅店都要賣埋兩餸飯,究竟係餅店難做,定係兩餸飯太好賺?

文章 tiramisu »

港鐵站有好多聖安娜,希望多幾間做埋兩餸飯
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 連餅店都要賣埋兩餸飯,究竟係餅店難做,定係兩餸飯太好賺?

文章 去去無氣走 »

如果有機會都想試下😋
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客