鍾意劇集

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

鍾意劇集

文章 eden小五 »

活左咁多年,睇過唔少電視劇集,有無邊套係覺得鍾意或印象深刻既?

義不容情,我覺得好好睇。

你地呢?
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 鍾意劇集

文章 去去無氣走 »

呢排想睇番 美味天王🤭純粹無聊搞笑下
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

Re: 鍾意劇集

文章 eden小五 »

去去無氣走 寫: 2025年 9月 4日, 13:34 呢排想睇番 美味天王🤭純粹無聊搞笑下

你鍾意睇歐陽波比既戲?

佢有好多套,都好搞笑架。
煮君的太陽
文章: 204
註冊時間: 2025年 9月 1日, 21:32

Re: 鍾意劇集

文章 煮君的太陽 »

我鍾意睇古裝劇,尤其係汪阿姐做既,倚天屠龍記,歌又好聽,當時阿姐好靚。
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 鍾意劇集

文章 去去無氣走 »

倚天屠龍記又係經典之作!! 👍🏻
soso
文章: 122
註冊時間: 2025年 8月 19日, 18:47

Re: 鍾意劇集

文章 soso »

我鍾意睇佳視射鵰英雄傳,我覺得米雪至係最佳黃蓉
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

Re: 鍾意劇集

文章 eden小五 »

soso 寫: 2025年 9月 4日, 18:28 我鍾意睇佳視射鵰英雄傳,我覺得米雪至係最佳黃蓉

我都鍾意呢套,我亦同意米雪係最佳既黃蓉,佢真係做到嗰種冰雪聰明既感覺。
















 
AvadaBanana
文章: 144
註冊時間: 2025年 9月 4日, 20:47

Re: 鍾意劇集

文章 AvadaBanana »

尋秦記
第一次睇個陣 好深刻 好搞笑
即使重溫 都仍然唔錯
海獺王~
文章: 72
註冊時間: 2025年 9月 2日, 20:10

Re: 鍾意劇集

文章 海獺王~ »

無頭東宮 封神榜 我都鍾意睇 :lol:
不過兩套都睇到好激氣 :evil:
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

Re: 鍾意劇集

文章 eden小五 »

AvadaBanana 寫: 2025年 9月 4日, 20:55 尋秦記
第一次睇個陣 好深刻 好搞笑
即使重溫 都仍然唔錯


當年既古天樂,幾靚仔架。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客