應該點開口叫新抱幫手做家務好?(幫朋友問)
-
Siufu
- 文章: 31
- 註冊時間: 2024年 5月 24日, 17:20
應該點開口叫新抱幫手做家務好?(幫朋友問)
朋友M個仔啱啱結婚半年,新抱搬咗入佢屋企。一開始相處都無問題,多咗個人熱鬧咗都幾開心。但點知,阿新抱真係一啲家務都唔做!
M同我講,新抱每朝都會沖涼,搞到地下濕晒又唔抹就趕住返工。廚房煮完嘢就亂晒籠,碗筷堆喺度唔洗。見到垃圾桶滿咗唔幫手倒,夾硬塞垃圾落去,垃圾桶蓋都合唔實好臭!
M話佢試過暗示新抱幫手做嘢,但係對方應完就算,成日話自己返工攰。咁M都要返工嘅,仲要煮飯洗衫,樣樣都要自己做。最慘係阿仔乜都睇唔到,仲話新抱啱啱嫁過嚟,唔好咁快逼人。但係都半年啦喎,唔通要等幾耐先至可以要求佢做啲嘢呀?
M而家真係好頭痛, 唔想同個仔嘈,又唔想成日同新抱鬥氣, 但係咁樣落去實在太辛苦啦。各位有咩好主意?應該點同新抱溝通?定係直接同個仔講?定係乾脆叫佢哋夾份請個鐘點外 (工人就唔使諗,屋企無地方) ?真係唔知點算好...
M同我講,新抱每朝都會沖涼,搞到地下濕晒又唔抹就趕住返工。廚房煮完嘢就亂晒籠,碗筷堆喺度唔洗。見到垃圾桶滿咗唔幫手倒,夾硬塞垃圾落去,垃圾桶蓋都合唔實好臭!
M話佢試過暗示新抱幫手做嘢,但係對方應完就算,成日話自己返工攰。咁M都要返工嘅,仲要煮飯洗衫,樣樣都要自己做。最慘係阿仔乜都睇唔到,仲話新抱啱啱嫁過嚟,唔好咁快逼人。但係都半年啦喎,唔通要等幾耐先至可以要求佢做啲嘢呀?
M而家真係好頭痛, 唔想同個仔嘈,又唔想成日同新抱鬥氣, 但係咁樣落去實在太辛苦啦。各位有咩好主意?應該點同新抱溝通?定係直接同個仔講?定係乾脆叫佢哋夾份請個鐘點外 (工人就唔使諗,屋企無地方) ?真係唔知點算好...
-
Boris Lee
- 文章: 58
- 註冊時間: 2024年 6月 12日, 12:51
Re: 應該點開口叫新抱幫手做家務好?(幫朋友問)
都結咗婚半年,再唔講就真係越嚟越難講。
我建議你M與新抱私下溝通,表達自己的感受和需求。如「我覺得家務分工的情況讓我有點不安,因為我都有唔少工作要做,希望可以得到你的幫助」等,避免責怪對方。了解彼此的想法和困難,找到共同的解決方案。
不要一味要求新抱必須負責所有家務。可以商量分工方式,例如新抱負責某些固定的家務,M負責其他。漸進式地調整,給彼此適應嘅時間。
不過當然要接受對方拒絕或應承咗之後唔做,唔好好manage下自己期望,好容易激親。
我建議你M與新抱私下溝通,表達自己的感受和需求。如「我覺得家務分工的情況讓我有點不安,因為我都有唔少工作要做,希望可以得到你的幫助」等,避免責怪對方。了解彼此的想法和困難,找到共同的解決方案。
不要一味要求新抱必須負責所有家務。可以商量分工方式,例如新抱負責某些固定的家務,M負責其他。漸進式地調整,給彼此適應嘅時間。
不過當然要接受對方拒絕或應承咗之後唔做,唔好好manage下自己期望,好容易激親。
-
開心一夢
- 文章: 119
- 註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56
Re: 應該點開口叫新抱幫手做家務好?(幫朋友問)
食飯時同阿仔新抱一齊講,兩老負責買餸煮飯,吸塵,兩後生負責洗碗去,倒垃圾,阿仔要做由得佢。唔做嘅,話煮唔到咁多,自己出街食先。執屋嘅,佢地嘅房佢地執,廳嘅垃圾唔肯執嘅,即時開聲。你怕佢地反面,佢地都怕啫。
-
hhyau
- 文章: 97
- 註冊時間: 2025年 9月 17日, 22:15
Re: 應該點開口叫新抱幫手做家務好?(幫朋友問)
我朋友以前同老爺,奶奶,姑仔,一齊住。奶奶煮飯,要佢洗碗,姑仔成日帶朋友回家“痴”餐,食完飯就坐低睇電視。於是,我朋友晚晚放工就返外家食飯,(外家有菲傭)咁,佢奶奶自己洗碗囉!
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 3 位訪客