即興詩之《又打風》4
-
hhyau
- 文章: 97
- 註冊時間: 2025年 9月 17日, 22:15
即興詩之《又打風》4
我雖然剛樂齡, 但仍然返緊工, 遇到紅黑雨, 8號風球, 就WFH, 無假放, 但唔使返公司, 好唔好? 兩睇啦!
又打風,work from home,
call齊老友聚家中,
唔理外邊熱定凍,
圍爐暢飲發噏風;
海鮮肉片多進貢,
焯蝦烚蟹淥烏冬,
吹水唔抹面唔紅,
飲飽食醉先開工。
又打風,work from home,
call齊老友聚家中,
唔理外邊熱定凍,
圍爐暢飲發噏風;
海鮮肉片多進貢,
焯蝦烚蟹淥烏冬,
吹水唔抹面唔紅,
飲飽食醉先開工。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客