又有好司機

宣揚身邊發生或網上發現的好人好事
回覆文章
hhyau
文章: 97
註冊時間: 2025年 9月 17日, 22:15

又有好司機

文章 hhyau »

上星期二,遲咗收工,唯有打的趕去政府門診覆診攞藥。的士司機叔叔聽到我去門診,知道我要趕時間,就建議話行捷徑去診所對面落車,過馬路就到,快好多。佢寧願自己賺少咗都幫我,一讚。到診所前嘅紅燈位,佢叫我比錢先,咪錶顯示$51.8,佢話收$50得嘞。當時應該跳多一次錶先到,我比100紙幣,話找40就算,佢話攞咗張50,唔搞嘞,要開車嘞。再讚三讚呀!我在此祝願司機叔叔客似雲來,路路暢通,出入平安。香港嘅的士司機都有好多好心人㗎!
喵星人姑姑
文章: 82
註冊時間: 2025年 9月 1日, 20:02

Re: 又有好司機

文章 喵星人姑姑 »

好人好事,抵讚👍
橘色虎斑貓
文章: 331
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:46

Re: 又有好司機

文章 橘色虎斑貓 »

喺香港,真係需要多啲呢種肯為客人設想嘅的士司機。
抵讚!👍
SlamDunk
文章: 200
註冊時間: 2025年 9月 16日, 17:56

Re: 又有好司機

文章 SlamDunk »

👍
橘色虎斑貓
文章: 331
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:46

Re: 又有好司機

文章 橘色虎斑貓 »

抵得諗又好心!抵讚!👍
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 7 位訪客