黎香港讀書,唔係想學好英文咩?

諗唔到喺邊個區傾就喺呢度開始啦!
回覆文章
eden小五
文章: 875
註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22

黎香港讀書,唔係想學好英文咩?

文章 eden小五 »

女兒來港讀書疑受騙 內地婦斥普教變全英 隻身大鬧HKU SPACE

圖檔

再有內地生來港讀書懷疑「貨不對辦」被騙,網傳一名內地婦昨日(26日)隻身到香港大學專業進修學院(HKU SPACE)九龍東分校要求退錢,期間大呼「騙了我的9萬塊啊」等,更取起櫃枱單張不停拍打,事後警員持盾牌到場。據了解,該內地婦人聲稱原為女兒報讀以普通話授課的課程,但上課後發現是以英文為主,遂要求退款。

近日網傳多條片段,只見一名紮馬尾的「大媽」站在HKU SPACE地下大堂櫃枱前,取起單張不斷拍打枱面及玻璃,並大聲呼叫「騙錢啊...騙了我的9萬塊,我們打工人的付出...甚麼都沒有」。事件引起學生圍觀,隨後有警員持盾牌到場了解。有網民懷疑女子受中介詐騙,指「會唔會係佢畀咗九萬蚊中介以為可以入到港大,點知中介幫佢報咗HKU space」,另有留言則稱,「她話洗(使)咗9萬蚊,上咗一日堂就被人退學,話她被人騙錢」。

據了解,昨日上午11時許學院保安報案,指一名18歲女子與其45歲母親聲稱報讀的課程原稱用普通話教學,至上課才發現不是,因課程糾紛到現場要求退款,將案件列作糾紛。港大專業進修學院回應傳媒指,香港大學附屬學院所有課程均以英語為主要教學語言,並清楚列明於網站及課程概覽上,學生如遇到任何學習困難,學院會盡力提供切實可行的支援,以協助學生順利適應學習進度。


黎香港讀書,唔係因為香港係多元化社會,同時了解左香港讀專上學院多以英語為授課主要語言咩? 專上學院既學生,係包含唔同國家既學生入讀既,咁用英語授課,唔係合情合理咩?

如果咁想用普通話教授,何不留在國內讀書? 如果讀到專上學院,連英語授課都接受不了,又或聽唔懂,咁其實佢有咩資格讀專上學院?

有咩事,係唔係應揾返介紹黎呢度讀既中介呢?黎學院嘈,做咩呢?


 原文網址:女兒來港讀書疑受騙 內地婦斥普教變全英 隻身大鬧HKU SPACE | on.cc東網 | 中港台 https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/202509 ... 2_001.html

 
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 黎香港讀書,唔係想學好英文咩?

文章 去去無氣走 »

如果只接受普通話教學,點解唔留係內地,要到異地升學? 同埋報名前,自己唔做資料蒐集?唔了解下學校資訊?

單單只信中介公司?如果中介公司提供錯誤資訊,就應該去投訴中介公司

學校係網上清楚講明教學語言為英文,所有課程資訊都輕易係網上公開查閱到,點解會認為係普通語教學?

去到大專院校,基本英文教學都handle 唔到?學歷成疑?
Oncidium
文章: 401
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59

Re: 黎香港讀書,唔係想學好英文咩?

文章 Oncidium »

有啲內地人係好信任中介公司,覺得中介公司唔會呃人,又或者中介公司推卸責任,咪以為係 HKU SPACE 貨不對辦囉。
Oncidium
文章: 401
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59

Re: 黎香港讀書,唔係想學好英文咩?

文章 Oncidium »

有啲人嚟香港讀書只係為咗張香港大學嘅證書,讀咩課程唔重要,只要攞到證書就得。

而家嗰個女仔讀唔到落去,攞唔到證書就梗係話要退錢啦!
開心一夢
文章: 119
註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56

Re: 黎香港讀書,唔係想學好英文咩?

文章 開心一夢 »

想要證書,‘’淘寶佬網‘’大把啦!英美加澳嘅名牌大學證書,有埋水印,要幾精美仿真都有,使咩來港讀喎。
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客