即興詩之《又打風》8
-
hhyau
- 文章: 97
- 註冊時間: 2025年 9月 17日, 22:15
即興詩之《又打風》8
又打風,樓搖動,
行船跑馬在夢中,
暴雨敲窗咚董凍,
冷氣漏水如潮湧,
狂風嗖嗖鑽門縫。
夜半起床攞布抹,
塞住罅罅同窿窿,
放好盤盤和桶桶,
先敢再瞓搵周公。
今早仍然掛十號,
雨朦朧時天朦朧;
樺加沙呀咪作弄,
快啲登陸快啲鬆,
風球盡落水盡退,
速速移動入廣東;
希望平安能過渡,
明日天晴就返工。
行船跑馬在夢中,
暴雨敲窗咚董凍,
冷氣漏水如潮湧,
狂風嗖嗖鑽門縫。
夜半起床攞布抹,
塞住罅罅同窿窿,
放好盤盤和桶桶,
先敢再瞓搵周公。
今早仍然掛十號,
雨朦朧時天朦朧;
樺加沙呀咪作弄,
快啲登陸快啲鬆,
風球盡落水盡退,
速速移動入廣東;
希望平安能過渡,
明日天晴就返工。
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客