打完風 要開工

歡迎大家分享自己創作的詩詞、文章、小説或攝影作品。
回覆文章
Oncidium
文章: 401
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59

打完風 要開工

文章 Oncidium »

打完風,眼惺忪。
超強颱風減弱中,
唞咗日半要返工。
慢條斯理好從容,
點知塌樹路不通!
迫車趕路搏命衝,
返到公司人都懵,
可憐鞋底失影蹤 ......

又夠鐘,要開工。
拍檔射波正衰公,
攪到工序亂晒籠。
懶理同事發噏風,
踢住拖鞋四圍貢。
假後文件如潮湧,
集齊整埋放櫃桶。
做咗成日肚空空,
落樓食碗茄牛通。
開心一夢
文章: 119
註冊時間: 2025年 9月 2日, 13:56

Re: 打完風 要開工

文章 開心一夢 »

辛苦晒!加油啦!
去去無氣走
文章: 788
註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07

Re: 打完風 要開工

文章 去去無氣走 »

要開工! 要開工!🤓🤓
橘色虎斑貓
文章: 331
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:46

Re: 打完風 要開工

文章 橘色虎斑貓 »

今日返工都唔容易,加油!

P.S. 我都鍾意食茄牛通。😁
SlamDunk
文章: 200
註冊時間: 2025年 9月 16日, 17:56

Re: 打完風 要開工

文章 SlamDunk »

人人勤力去返工,
衰公射波玩失蹤。
同事咒罵氣沖沖!
抵佢窮到褲穿窿。
最後由 SlamDunk 於 2025年 9月 30日, 12:06 編輯,總共編輯了 1 次。
Oncidium
文章: 401
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:59

Re: 打完風 要開工

文章 Oncidium »

SlamDunk 寫: 2025年 9月 25日, 23:13
人人勤力去返工,
衰公射波玩失蹤。
同事咒罵氣沖沖!
抵佢窮到褲穿窿。

你好似仲勞氣過我喎,感同身受?
 
最後由 Oncidium 於 2025年 9月 30日, 16:51 編輯,總共編輯了 1 次。
SlamDunk
文章: 200
註冊時間: 2025年 9月 16日, 17:56

Re: 打完風 要開工

文章 SlamDunk »

射波,無恥!
橘色虎斑貓
文章: 331
註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:46

Re: 打完風 要開工

文章 橘色虎斑貓 »

SlamDunk 寫: 2025年 9月 30日, 12:13 射波,無恥!

不要為這種人太生氣,不值得。
hhyau
文章: 97
註冊時間: 2025年 9月 17日, 22:15

Re: 打完風 要開工

文章 hhyau »

我都係喎,打緊風都要開工,好彩係wfh!
回覆文章

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 7 位訪客