錦田鄉酬恩演戲暨美食嘉年華一日遊
-
eden小五
- 文章: 875
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22
錦田鄉酬恩演戲暨美食嘉年華一日遊
終於等到啦!今日 (17/1) 係錦田鄉難得一遇嘅「十年一屆酬恩建醮」的大日子!除咗傳統儀式,今日仲有重頭戲「獅王爭霸戰」同埋美食嘉年華,諗起都覺得場面一定超級熱鬧!
我哋朝早 10:30 喺大圍火車站出發,搭屯馬線直達錦上路站。出發前我原本做足功課,Google 晒步行路線圖,點知去到現場發現根本多此一舉,因為一出 B 出口,已經見到人山人海!原來大家都係向住同一個目標進發,地圖都唔駛睇,只要跟住人潮或旗海行就一定無錯!全程行左差不多30分鐘,不過我地邊行邊講,一啲都唔覺辛苦,只不過,今日有啲熱同曬,我地只戴左太陽鏡,但無帶遮,曬紅了。
















我哋朝早 10:30 喺大圍火車站出發,搭屯馬線直達錦上路站。出發前我原本做足功課,Google 晒步行路線圖,點知去到現場發現根本多此一舉,因為一出 B 出口,已經見到人山人海!原來大家都係向住同一個目標進發,地圖都唔駛睇,只要跟住人潮或旗海行就一定無錯!全程行左差不多30分鐘,不過我地邊行邊講,一啲都唔覺辛苦,只不過,今日有啲熱同曬,我地只戴左太陽鏡,但無帶遮,曬紅了。
















最後由 eden小五 於 2026年 1月 17日, 20:43 編輯,總共編輯了 2 次。
-
eden小五
- 文章: 875
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22
Re: 錦田鄉酬恩演戲暨美食嘉年華
一到會場,已經係中午 12 點零幾分,獅王爭霸戰已經熱烈開打!現場氣氛簡直爆燈
!
只見幾隊獅隊健兒全情投入、互相較量,時而飛身躍上高樁,時而靈巧低舞穿梭,動作俐落又精彩,完全展現出舞獅嘅力與美!觀眾睇得如癡如醉,場內不時傳出一陣又一陣掌聲同喝彩,有啲人甚至忍唔住舉機錄影,全程捕捉每個高潮位!









只見幾隊獅隊健兒全情投入、互相較量,時而飛身躍上高樁,時而靈巧低舞穿梭,動作俐落又精彩,完全展現出舞獅嘅力與美!觀眾睇得如癡如醉,場內不時傳出一陣又一陣掌聲同喝彩,有啲人甚至忍唔住舉機錄影,全程捕捉每個高潮位!









-
eden小五
- 文章: 875
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22
Re: 錦田鄉酬恩演戲暨美食嘉年華
獅王爭霸戰會由中午 12 點打到黃昏 6 點,場面雖然精彩,但由於時間太耐,加上我哋睇到 1 點幾,肚仔已經開始打鼓,於是決定走出棚外,轉戰另一個戰場 —— 美食嘉年華會!

可能時間尚早,當時有啲攤檔啱啱開檔,仲忙緊煮食預備,但有啲已經「開波」,檔主們紛紛高聲叫喊,熱情招呼途人。現場真係超級熱鬧,人聲鼎沸,美食氣味撲鼻,一檔有一檔吸引,琳瑯滿目的選擇睇到我哋眼都花埋,但個肚就表達得十分清楚 —— 要食!








我哋第一時間試咗 $60/5隻的燒蠔


然後係$40/5隻的海膽蟹粉小籠包

最後,一定要講推介:泰國攤檔 $50/4串 串燒,真係 CP 值超高、又香又入味!特別係豬扒、豬頸肉同雞肉,醬汁十分惹味,我哋一致認為係全場最好味美食之一,推爆!


可能時間尚早,當時有啲攤檔啱啱開檔,仲忙緊煮食預備,但有啲已經「開波」,檔主們紛紛高聲叫喊,熱情招呼途人。現場真係超級熱鬧,人聲鼎沸,美食氣味撲鼻,一檔有一檔吸引,琳瑯滿目的選擇睇到我哋眼都花埋,但個肚就表達得十分清楚 —— 要食!













-
eden小五
- 文章: 875
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 13:22
Re: 錦田鄉酬恩演戲暨美食嘉年華
食飽飽之後,當然要繼續四圍 explore 一下~
行過去打醮主棚附近嘅大牌坊區,忽然發現當中的紙偶公仔超可愛!
呢啲紙偶公仔設計得好有心思,每隻都隨住陣風吹嚟輕輕搖晃,動作似模似樣,簡直栩栩如生!
最吸引我哋注意嘅有三組:《西遊記》、《八仙賀壽》及《三英戰呂布》
呢啲紙偶唔止有藝術感,仲帶出好多中華文化智慧同經典故事元素,影相打卡一流!



行過去打醮主棚附近嘅大牌坊區,忽然發現當中的紙偶公仔超可愛!
呢啲紙偶公仔設計得好有心思,每隻都隨住陣風吹嚟輕輕搖晃,動作似模似樣,簡直栩栩如生!
最吸引我哋注意嘅有三組:《西遊記》、《八仙賀壽》及《三英戰呂布》
呢啲紙偶唔止有藝術感,仲帶出好多中華文化智慧同經典故事元素,影相打卡一流!



-
橘色虎斑貓
- 文章: 331
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:46
Re: 錦田鄉酬恩演戲暨美食嘉年華一日遊
好彩我都有去睇,真係值得睇,冇睇嘅就要等十年喇。
泰國佬串燒真係幾好食,多謝樓主介紹!
泰國佬串燒真係幾好食,多謝樓主介紹!
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 8 位訪客