你覺得此生係咪無憾喇?
-
Siufu
- 文章: 31
- 註冊時間: 2024年 5月 24日, 17:20
你覺得此生係咪無憾喇?
叫做有兒女有孫,見到大家都生活得唔錯,好多想試嘅野我都試咗,覺得叫做無憾。
比較可惜係環遊唔到世界,身體無以前咁好,有心無力,唯有上youtube 睇下旅遊片想像下
比較可惜係環遊唔到世界,身體無以前咁好,有心無力,唯有上youtube 睇下旅遊片想像下
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 0 位訪客