天氣好熱,大家有無消暑既方法?
-
煮君的太陽
- 文章: 204
- 註冊時間: 2025年 9月 1日, 21:32
天氣好熱,大家有無消暑既方法?
呢幾日真係好熱,出一出街就成身濕晒,大家有無啲消暑減熱既方法呀?
最好就係花費不多既。
我一個人响屋企,又唔想開冷氣,唯有兩個風扇對住自己。
最好就係花費不多既。
我一個人响屋企,又唔想開冷氣,唯有兩個風扇對住自己。
-
橘色虎斑貓
- 文章: 331
- 註冊時間: 2025年 8月 26日, 11:46
Re: 天氣好熱,大家有無消暑既方法?
風扇前面放盆冰或兩樽預先雪好嘅冰,會涼好多。
以前聽過有人話攬住隻大冬瓜瞓都有用。
以前聽過有人話攬住隻大冬瓜瞓都有用。
-
去去無氣走
- 文章: 788
- 註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07
Re: 天氣好熱,大家有無消暑既方法?
出街之前搽泰國蛇粉,而家仲有新出的噴噴裝
起馬落街個一陣爽下先,雖然都唔係keep到好耐
隨身帶備風扇,同涼感抹身濕紙巾
涼感紙巾一入冷氣地方仲爽

起馬落街個一陣爽下先,雖然都唔係keep到好耐
隨身帶備風扇,同涼感抹身濕紙巾
涼感紙巾一入冷氣地方仲爽
-
去去無氣走
- 文章: 788
- 註冊時間: 2025年 9月 2日, 23:07
Re: 天氣好熱,大家有無消暑既方法?
仲有!就係搽驅風油涼風扇


不過長遠咁搽
使費都唔少架,而家驅風油都唔平

但係效果即刻有!
不過長遠咁搽
但係效果即刻有!
誰在線上
正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 2 位訪客